girlsthings

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Thilda - 8 mars 2014 15:32

Hej nu ska jag visa er the autobots i transformers filmerna!


 


⬆️ Bumblebee är sams(huvudkaraktär) bil, han kan inte prata för han har blivit skjuten i halsen så han pratar med

sin radio istället.


⬇️ Optimus Prime är ledaren av alla goda autobots, han är den enda Prime av dom goda som är kvar.

 


⬇️  Ironhide är en autobot som gärna vill döda onda autobots.

   

⬇️ Ratchet är teamets hjälp-man när det behövs!

 

⬇️ Jazz är likadan som Ironhide, vill döda alla onda autobots!

 



     Hot Rod är med i den sista filmen som jag inte har sett, det finns fler autobots men dom kommer senare i filmerna 3 och 4.


 



Av Thilda - 8 mars 2014 14:52

Haj! Nu är jag hos min faster och ska vara här i helgen. Jag brukar aldrig typ vara hos min faster men nu så är jag det. När jag åker hem från min faster så har jag alltid me mig en massa saker hem och nu så står det en hel låda med scrapbooking grejer som jag ska ta hem!   nu så sitter vi och kollar på TRANSFORMER II och den är bara så grym, ni måste se den!!!! Ni kommer att älska den.

Av Thilda - 8 mars 2014 09:53

Hej allihopa nu är det Lördag och MELLO är idag. hur många är det som har Wii? Jag har det och jag och min pappa har kopplat det till TV:n som är på nedervåningen för att min pappa vill spela Zelda- Link to the past, ett mysterie spel som min pappa älskar och har älskat sedan han var en liten plutt.  

Men idag så har solen kommit och lyser varaktigt på himlen🌅. Idag så hade jag tänkt att jag skulle åka till min faster så jag är på väg dit nu. Men det kommer ett till inlägg när jag kommer dit eller när jag kommer hem, vi får se men först inann jag avslutar så tänkte jag göra ett inlägg varje dag i slutet av varje inlägg om vad jag har för outfit och en hiss- och diss grejer som har hänt den dagen. 

Outfit på Lördagen: jeans-byxor, ribb-stickad tröja, London strumpor och våfflat hår.

Dagens hiss: det är vår, ÄNTLIGEN!!!!

Dagns diss: jag är sjuk...

det var allt för nuet så vi ses, hej...

Presentation


TJEJER.... LIVE LOVE LAUGH!!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv kommentar i bok HÄR


Ovido - Quiz & Flashcards